Monday, February 22, 2010

half term

Inglismaa lastel oli vaheaeg nädal aega, seega käisime tööl Holiday Club'is. Mis on kõige mõtetum töö üldse. Läksime kell 8 sinna, tegime teed ja istusime radika ääres kuni kell üks tiksus ja siis koju. Teinepäev läksime sinna kell üks, tegime teed ja istusime radika ääres oodates kui kell 6 tiksub. 

Kuigi see oli huvitav nädal, teistsugune, siis aeg läks kiiresti ja nädal oli üldiselt vahva.

Mul oli ka kohtumine John Appletoniga, kes on trustee. Rääkisime programmist kus osalen ja mis siin on hea ja mis halb. Et järgmistele parem programm teha. Sest meie oma suures osas sakib :) Salma ei tahtnud temaga kohtuda. Kuigi see oli vabatahtlik, siis suudeti sellest niisuur jama korraldada. Salma sai Fleuri käest pähe ja Fleur helistas ta saatvale organisatsioonile ning need omakorda helistasid Salmale. Aga ta ikkagi ei teinud seda.

Ishmael on eestis, mõllab seal lumetormis. Eks Teisip/kolmap kuuleb mis seal põnevat toimus. Kade olen lausa ta peale.

Laupäeval oli maailma halvim päev. Aga õhtul tuli Luke kolme veinipudeliga ja me jäime kõik purju ka sadasime ühele kihlumispeole sisse. Üldiselt oli köik väga lahe kuni ma koju tulin ja kaks korda oksendasin. Mis oli üllatavalt hea ja kergendav. Hommikul oli ka peavalu, aga nohh.. ikka juhtub :D

Pühapäeval ei suutnud ma suurt midagi teha, seega magasin kaua ning veetsin terve päeva arvuti taga. 

Oeh, ma ei tea.. peab pissile minema. 

adios!

No comments:

Post a Comment