Thursday, February 25, 2010

24 veebruar!

Lasin terve päeva eesti lipuga ringi, et köik saaksid ikka küsida, et miks ma lipuga olen ning et ma saaksin neile eesti ajaloo ära jutustada. Töötas küll.

Õhtul tuli Ishmael meile külla ja lisaks sellele, et mul oli hea päev olnud, siis tundus nagu oleksid jõulud ka varakult saabunud, sest Ishmael töi mulle kodust kõike head ja paremat! Mämm. Istusime meil ja lahjendasime Vana Tallinna. Ish jutustas eesti seiklusi ja siis läksime pubisse. Kus me kaua ei olnud, vaid tulime koju tagasi, tegime pop-corni ja vaatasime Anger Management'i. Peale seda läksin voodisse ja lugesin oma Harry Pottereid mis Ish mulle tõi! Magama läksin mingi 2 ajal. Ei suuda enam oodata, kui uuesti tudu peale tuleb ja voodisse minnes Harry Potteri kätte võtan.. :D 

Ka täna, 25. veebruar, on hea olnud. Harry andis mulle hea une ning ärkasin alles 12 ajal. Tegin neljavilja putru mustsõstra moosiga ja kohvi. Siis oli Meeting Hetty'ga ja Annaga ujumine ja saun... mõnus!

:) hüva jätku

No comments:

Post a Comment