Saturday, April 3, 2010

A prill või?

Hahaha, aprill!!

Viimane sissekanne oli siis kui me Alice'i käisime vaatamas. Film oli nõme, mulle ei meeldinud ja 3D efekti ka ma ei näinud korralikult, seega mul ei olnud väga äge kinokogemus. 

Musaõhtu Makeris oli vägev, hea bänd oli. Rokkisin terve aja. 

Leedsis oli superlahe! Treening oli küll lühike ja mitte nii hea kui ma arvasin, kuid siiski oli tore näha teisi, kellega ma on arrival trainingul käisin.. reedel saime Nelega kokku leedsis ning käisime väljas, mis oli väga väga äge.  Koju jõudsime kell 7 hommikul ning ma ärkasin kell 1 ülesse plaaniga linnapeale minna.. millest ei tulnud midagi välja. Niiet me siis olime kodus ja põdesime. 

Leedsile järgnev nädal oli väga.. ee.. töövaene. Kingfishersites on vaheaeg ning me pidime ainult Afterschoolis käima, 2 x nädalas. Kolmapäeva õhtust saadik on vaheaeg kuni esmaspäevani(mis peaks ka vaba olema, aga kuna ma nüüd töötan Anthony house'is kus filmiti alice'i film siis ma olen hõivatud) Nüüd on koolis ka vaheaeg, mis tähendab, et me töötame Holiday club'is. Salma võttis puhkuse endale, et kalamehega kalale minna ning anna võtab puhkuse järgmine nädal. 

Meil hakkab 10ndal aprillil tantsuprojekt mis peaks päris lõbus tulema, kuna osavõtjad on igalt poolt k.a. eestist. See kestab 17ndani. tahtsin et Maria ka sinna saab, aga vist mitte siis.

varsti on juba kojutulek.. 21sel... 18 päeva pärast.. ma peaks kirjandit kirjutama või midagi, aga ma ei suuda kuna mu pea valutab natukese tänu eilsele õhtule.. mis oli päris huvitav kui arvestada fakti, et pubis sain tuttavaks James'iga, kes on 26 -28 aprill Tallinnas :D Niisiis antsin talle enda eesti numbri, et helistab, kui tallinnas on.. Mõtlesin, et Janne ja Mike'iga võiks kokku saada ja siis välja minna :)

Sain enda toa. Eile kolisime. Mul on nii kena armas tuba, aga kurat kus laseb läbi.. vaikust ei ole. koguaeg on mürane :S tänavalt kostab kõik ära ja elutoast ka nagu seinu polekski vahel. Hommikul ehmusin ära, et kes mo toas on, aga see tuli hoopis väljast tänavalt.. :/

Oh, ma ei viitsi hetkel enam, head acke!

Tsau

No comments:

Post a Comment